Question Hjælp mig med at identificere et lægemiddel...

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Gutter, jeg har brug for jeres hjælp, nogle narkohandlere forklarede mig, at der var kommet noget nyt i narkoverdenen, effekten er som kokain amfetamin og noget andet sammen for at sætte euforien i bølger og ikke en eufori, der kommer, og det varer længe, som vi forklarede, selvfølgelig kender han ikke navnet på stoffet, men han har forsøgt at forklare mig, hvordan det virker, så det er i rent hvidt pulver, måske kan nogen på en eller anden måde hjælpe mig?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Det kan være dimethocain eller en af de syntetiske katinoner, som omfatter ting som mephedron, bupropion og mange andre. Der er så mange designerdrugs derude nu, der sælges ved navn eller udgives som noget andet eller presses ind i en blanding af lignende stoffer som piller, skæres i kokain og hvad som helst andet, så det er svært at sige.

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Hvad kan det efter din mening være? De siger, at tingene kommer fra USA i Europa.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Jeg kan ikke rigtig give et godt bud uden flere oplysninger. Du kan få nogle mobile detektionsposer online eller reagensprøver, der kan hjælpe dig med at få et godt sted at starte. Hvis jeg havde pengene, ville jeg investere i laboratorieudstyr eller et spektrometer som Detectachem Raman 7 (på listen over ting, jeg ville ønske, jeg havde) og teste produkter for folk. Jeg er dog ikke sikker på, at de vil sælge den type produkter til en normal person.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Sandsynligvis en slags syntetisk katinon, som @prophet sagde, der er et dusin nye forskningskemikalier, der bliver syntetiseret over hele verden.