Question Hjælp, beige amfetamin

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 11, 2022
Messages
66
Reaction score
27
Points
18
Hej, jeg lavede noget amfetaminsulfat, og det er beigefarvet, lidt kæmper for at tørre det, hvis jeg tager en lille mængde og tørrer det med en hårtørrer, bliver det hvidt igen. (Brugt rå svovlsyre, neutraliseret mellem ph5,5 og 6, opløsningsmiddel var IPA) effekter er gode, bestemt amfetamin. Er der nogen, der har en idé om, hvad jeg skal gøre, i øjeblikket opvarmer jeg det med en varmeventilator (ingen anelse om, hvad den hedder).
TWhmCNsBRe
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Det er min mand,

Den væske, du har i nederste højre hjørne, er fra reaktionen, du skal vakuumfiltrere din amfetamin til et fugtigt niveau, bagefter hælder du kold acetone over det, hvis du ikke har adgang til acetone, fungerer ipa lige så godt, det tager bare længere tid at fordampe end acetone.

Den beige farve er fra reaktionsmassen væske og oxidering.

Bedste
 

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 11, 2022
Messages
66
Reaction score
27
Points
18
Jeg har lige købt olien, men det lyder, som om min leverandør er for doven. Fik noget fra en anden, og der sker problemet ikke. Jeg troede, at den beige farve også kunne komme fra ph, men jeg lavede præcis 40 ph-tests for denne ene batch, brugte 200 ml olie i 600 ml IPA og fortyndede svovlsyren 1 til 10 og gik efter ph5,50-6,00. Jeg er ret sikker på, at ph var perfekt, men jeg ville ikke satse på det, da jeg ved et uheld havde for meget kropskontakt med basen og opløsningsmidlet (vil ikke anbefale det, bagte min hastighed, spildte A-Base overalt og har ikke flere brugbare håndklæder længere), men tak for rådet, men jeg havde ikke noget vakuumfilter og acetone med mig ^^.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Hvis du ønsker at få hvid ren amph, kan du udføre syre-base-ekstraktion. I det mindste kan du filtrere væsken med vakuum via Buchner-tragt og vaske med kold, tør acetone eller IPA.
 

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 11, 2022
Messages
66
Reaction score
27
Points
18
Havde ikke noget udstyr der, men det er allerede gjort nu, smed det væk. Men tak for det
 
Top