Question Har du problemer med a-pvp-krystallisering?

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Hej, jeg sætter stor pris på, hvis du kan hjælpe mig og give mig nogle nyttige forslag. For nylig fulgte jeg syntesen trin for trin. Men efter at have tilsat syren til blandingen, er der ingen krystaller. Jeg har lige fået blandingen opdelt i to lag. Det øverste lag som en slags olie opløses ikke i vand. Det nederste lag kan opløses i vand og er psykoaktivt. Hvad er problemet? Hvad er der galt? Hjælp mig venligst, og jeg vil sætte pris på det.

Attachments

• ZSnEvmMd72.jpg
    ZSnEvmMd72.jpg
    3.9 MB · Views: 40
  • WEjqtdfTy4.jpg
    WEjqtdfTy4.jpg
    4 MB · Views: 25

APVP-EU

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Er der opløsningsmiddel i blandingen? Jeg havde mange (små) problemer af den slags, før jeg fik styr på det hele!

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Jeg har løst problemet. Hvis du først får noget tung olie i bunden af bægerglasset, skal du ikke smide det ud. Adskil olien og tilsæt derefter lidt vand, og sørg for at tilsætte for meget syre. Når du har smidt den olie ud, som ikke kan opløses i vand, tilsætter du mere NaOH til vandet og petroleumsether. Du kan se, at petroleumsether bliver rød. Ekstraher det derefter, og adskil petroleumsether-niveauet. Tilsæt en ordentlig blanding af HCl og acetone. Tilsæt ikke for meget syre, ellers får du tung olie igen. Tilsæt til sidst petroleumsetherblandingen. Krystallen dukker op i bægerglasset.