Ja, IV Cat ... er ... kattens mjav ... så at sige. Jeg vil sige, at det nok er meget mere almindeligt og populært, end du måske tror. Jeg har altid hadet at sniffe kat. Jeg hadede lugten og smagen, og de ting, jeg havde, brændte som bare fanden. De fleste mennesker, jeg kender, ville foretrække IV i forhold til andre ruter. Det er nok den mest intense rus/oplevelse, jeg kan komme i tanke om, som står alene. Det er på højde med IV-kokain, hvad angår intensitet, men meget mere, synes jeg, plus at det varer lidt længere, så endnu bedre ... du kan falde til ro og nyde det. Det er godt til to shots, før 'magien' forsvinder, og det bare er stimulerende. Man bliver med andre ord hurtigt tolerant. I omkring 30 minutter efter dit skud vil du være højere end en mofo, du vil have visuel forvrængning ved højere doser (.25g og op) .3-.4 er en rigtig god dosis, mere og du er virkelig i det for at vinde det. Hav noget koldt vand i nærheden, som du kan drikke og måske sprøjte på hovedet (det kan jeg godt lide at gøre) - jeg bliver så varm, at vandet begynder at fordampe fra mig, og der kommer damp fra mit hoved.
Nå, men efter ca. 30 minutter begynder du at falde ned, og du vil sikkert gerne tage en ny dosis omkring det tidspunkt, hvis du kan. Du vil stadig være høj i en time eller to efter det første rush, men det aftager, og du kan forhåbentlig falde i søvn kort tid efter. Nedtrapningen er ikke så slem, ikke så slem som coke IMO. Det hjælper virkelig at have noget landingsudstyr. En opiat, en benzo, måske endda en slags beroligende middel - seroquel (quetiapin) og zyprexa (olanzipin) gør underværker for at dræbe nedturen og angsten og giver en fantastisk oplevelse.
Jeg har tidligere bemærket, at hvis jeg tog kokain et par dage før, jeg skulle bruge kat, især intravenøst, blev oplevelsen betydeligt mindre. Nogle tror måske endda, at de er blevet solgt narko, eller at det bare ikke var så godt. Jeg tog kat intravenøst en eller to gange, før jeg fik den VIRKELIGE fulde oplevelse, og det var en stor forskel. Så hvis du kan, så giv dig selv en pause op til cat-brug, hvis du kan, og giv det råd videre til alle, der overvejer at bruge cat. Det er næsten som en MDMA-oplevelse. Du skal sørge for, at din hjerne er frisk og opladet og klar til at blive oversvømmet med magi. Ellers lever det ikke op til sit fulde potentiale, og det er bare en slags spild.
Hvis du skal til IV, skal du ikke "sende det hjem", før du ved, at du er godt inde i den åre. Få et godt flag/register, og test det ved at trække blod ind, hvis det flyder ind ... så smæk det lort og hold fast for livet! Det er ikke noget, du skal tage dig god tid til og gøre langsomt. Det sidste, du har lyst til, er at ramme halvdelen af det og så skulle fumle rundt og prøve at få et register igen. Kend din dosis, find den, og send den bare af sted. Brug en ny nål hver gang, og bind den godt fast. Brug nok vand til, at katten ikke begynder at krystallisere, men heller ikke for meget til, at det bliver svært at håndtere sprøjten. 0,05 g til 0,1 ml er et godt forhold, synes jeg. Så 0,5 passer i en 1cc-sprøjte. Så 0,3-0,4 vil være omkring 60-80 cent. Det hjælper meget at opvarme opløsningen, før du trækker den op i sprøjten, og selvfølgelig skal du bruge en vatpind til at filtrere den, men den kan sagtens trækkes op uden. Det er egentlig alt, hvad du behøver at vide.
Pas på dig selv og god fornøjelse o7