Question fluorerede amfetaminer

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Hvilke amfetaminer kan insuffleres? I psyconautwiki er der nogle, der viser oppustet forbrug og andre ikke? Jeg har 3-fma, som de gav mig ved en fejltagelse, og når jeg insufflerer det, er det meget smertefuldt, og i wiki har det ikke insuffleret forbrug. De lavede en fejl i ordren. Jeg købte pellets. Er der nogen anbefalinger? Jeg har ikke brugt amfetamin i 6 år, og jeg kan ikke huske, om det gjorde så ondt.

Måske er min næse brækket af al den kokain, jeg har taget i al den tid.

Er der nogen, der kan lide RC-temaet? Jeg opdagede det for nylig, og det fangede min opmærksomhed. men pillerne, for at købe 3fma køber jeg ægte amfetamin, der er billigt

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Jeg læste i en bog, at nogen havde virkelig ren 4-fluor, renset to gange, og han havde ingen problemer med sulfat. Det tilsvarende aldehyd og propen er dog ... tæt på benzilchlorid, hvis det er i varm opløsning.

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
og hvordan kan jeg oprense det? Hvis det er meget kompliceret, kan jeg så krystallisere det?

View previous replies…

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Du kan udføre syre-base a/b-rensning, se tråden i dette afsnit. I stedet for opløsningsmiddelekstraktion kan du foretage dampdestillation for at opnå maksimal renhed.
Du kan vaske salt med tør acetone.
Du kan omkrystallisere fra varm alkohol.

Det er nogenlunde, hvad man kan gøre i praksis.

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Kan du give mig linket til indlægget? Hvordan er det med dampdestillation?

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
dampdestillation er en procedure, der kun er involveret i rensningen af freebasen, og det er ret besværligt for små mængder (du skal freebase den vandige opløsning af saltet {titals gram} og tilsætte lud til den, indtil pH-værdien stiger, og derefter føre en strøm af damp gennem den opvarmede opløsning, som du opsamler ved hjælp af en destillationsbrokondensator, i en nøddeskal).

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Det ville være nemt for mig at krystallisere det. Jeg har brug for alkohol, og det er det, ikke sandt?

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Hvis vi taler om dampdestillation af FB udført uden dyrt laboratorieudstyr, jeg mener med et grundlæggende destillationssæt + kogeplade + vakuumkompressor, hvor lang tid tager det så normalt at destillere 500 ml FB, og hvad er det forventede udbytte i procent? Sandsynligvis skal overfladetemperaturen kontrolleres mellem 110-130, ikke?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Jeg kan ikke sige det præcist, men basis er alt, hvad du behøver, der er ikke brug for vakuum, og jeg har aldrig destilleret 500 ml basis (eksklusive opløsningsmidler).
Tab er praktisk talt 0, fordi du faktisk fjerner dine urenheder og opløsningsmiddel, ikke produkt. om dette emne har jeg prøvet både under N2-flux og atmosfærisk, og det gør ikke meget forskel.
Din RM vil højst gå op til 110 ish afhængigt af vandopløselige urenheder, ingen idé om overfladetemperatur på pladen, temp. måles normalt med sonde indeni, overfladen på pladen fortæller dig ikke så meget.
Det er vigtigt, hvis du bruger en plade, at pakke dit apparat ind i folie for at isolere så godt som muligt, for hurtige og problemfri resultater skal hele installationen være varm op til det punkt, hvor kondensatoren begynder at afkøle dampen.

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
716
Jeg har syntetiseret 2-FA og 4-FA mange gange. Det føles, som om disse stoffer ikke adskiller sig fra amfetamin efter indånding. Men 4-FA giver en bedre effekt, når det tages oralt. Interessante stoffer. 2-FA giver mild stimulering med eufori, og 4-FMA minder meget om MDMA.

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Er der en nem måde at rengøre amfetaminet på, så jeg kan inhalere godt? Ville det fungere med alkohol ipa? Eller er det bedre at bruge tør acetone?

For jeg tvivler på, at det kan krystallisere sig til større krystaller.

View previous replies…

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Omkrystallisering er en oprensningsteknik, hvor pointen er at holde forureninger tilbage i væskefasen, ikke nødvendigvis at dyrke større krystaller.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Hvis produktet er virkelig beskidt, skal man udføre en omkrystalliseringsprocedure "efter bogen", der først involverer en varm filtrering af den kogende opløsning, hvortil der tilsættes aktivt kul, som filtreres, mens det er varmt, før opløsningen afkøles (pas dog på, når kullet tilsættes den kogende opløsning, skummer det, og tragten skal være virkelig varm, og vakuum er naturligvis et must).

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
når det er ubehageligt at indånde det, vil jeg gerne kunne rense det, jeg er ikke ekspert. Jeg kan lave en rensning med IPA. Jeg kan også få ethylalkohol uden bitrex for at kunne lave en omkrystallisering. 3-fmp har en opløsning i ethanol på 30 mg-ml ca. Jeg bliver nødt til at se på pdf'en igen for at bekræfte det. hvad ville være det nemmeste at gøre? Jeg kan heller ikke se mig selv være i stand til at udføre baseseparationen

Skal jeg gøre begge dele? Rengøring og omkrystallisering? Hvis jeg ikke kan inhalere, foretrækker jeg krystaller at tilføje til drikken, da det er sværere for mig at dosere og beregne at tilføje sulfatet. Jeg foretrækker at kunne tage det gennem næsen, men når jeg er ren og uden smerter, hvis jeg ikke kan få det, vil jeg gerne være i stand til at lave krystaller til at lægge det i drikken eller i det mindste granulat eller noget mere konsekvent

hvis rengøring med IPA tjener til at kunne indånde, glemmer jeg at omkrystallisere. at forklare, om jeg ikke kan rense mig selv nok på en eller anden måde få granuler eller krystaller

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Jeg ser mig selv i stand til at gøre det. bortset fra tomheden, men noget vil falde mig ind.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Hvis du skal vaske med noget, så gør det med kold, tør acetone. IPA fungerer også, men det skal især være tørt og koldt.
Jeg tror, at hr. Haber overkomplicerer dette lidt for dig, normal recryst. vil rense dit produkt anstændigt, intet vakuum er nødvendigt. Du skal blot opvarme noget methanol eller IPA til kogning og lade den varme alkohol falde lidt efter lidt for at løse alt dit pulver, og så skal du blot lade det stå uforstyrret oven på din fryser og lægge det i fryseren, når det er kommet ned på stuetemperatur.

Last edited:

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Det afhænger af, hvor meget det koster at købe den tørre acetone. De sælger acetone som fortynder til maling, og jeg har set nogle neglelakfjernere, der hævder at være 100 % acetone. Jeg ved ikke, om jeg kan få ren, tør acetone. IPA er let at finde.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Jeg havde masser af problemer med acetone til neglelak i mine første år, og det viste sig altid at være mindst 50 % vand, men det afhænger vel af, hvor man befinder sig. Destillation er selvfølgelig en løsning på problemet (da neglelakfjerner sjovt nok er en opløsning af acetone i vand). Men den praktiske betydning af acetone (eller i det mindste MEK) er så stor, at jeg også kan forestille mig, at en beslutsom person rent faktisk syntetiserer det fra IPA ved mild oxidation (tilbagesvaling med bichromat skiftet til destillation som angivet af temperaturændringen, da acetone koger ved omkring 55C, bør konstant fjernelse af produktet være let og renheden anstændig).

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Jeg har ikke nogen form for laboratorieudstyr, så for at kunne destillere acetone har jeg brug for et minimum af laboratorieglasvarer.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Det er sandt, at jeg engang tilsatte vandfri calciumklorid (masser af det) til acetone af neglelakfjernerkvalitet, indtil det saltede ud eksotermt (mildt), hvorefter jeg isolerede det øverste lag og tilsatte mere CaCl2 anh. (siccum), der yderligere absorberede vand, og brugte derefter ca. 35 % af det oprindelige produktvolumen som "acetone", det var måske stadig ikke rent i absolut forstand, men det gjorde jobbet. Andre tørremidler ville nok også gøre tricket, og jeg anbefaler, at man undersøger fænomenet saltning, da det er centralt i ghettokemi.