Question Mislykket 2b4mp-syntese

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Så dette er min 4. gang med at syntetisere 2b4mp fra 4 Methylpropiophenone

Men denne gang fik jeg ikke nogen form for 2b4mp, i stedet fik jeg denne gluie-ting i krukken

Xpoba1rIzd

Jeg satte 150 ml 4 Methylpropiophenon i kolben, tilsatte derefter 120 ml Hbr og tilsatte derefter langsomt peroxid 50% langsomt, indtil det stoppede med at ændre farver, hvorefter jeg tilsatte vand i kolben, men denne gang krystalliserede det ikke 2b4mp? Hvorfor er det sådan? Hvad gjorde jeg forkert, jeg prøvede det samme sidste 3 gange, og det blev crystalaz? Hvad kan jeg gøre nu? Er disse ting ubrugelige nu? Skal jeg smide det væk, eller kan jeg stadig lave 2b4mp med det?

Attachments

• 3UlePpsF86.mp4
    7.5 MB · Views: 0

WillD

Expert
Reaction score
1,087
Skriv i detaljer, hvordan du syntetiserede det. Lad det, du har, stå et køligt sted under låg. Skriv, hvilke og hvor mange reagenser du har brugt.

View previous replies…

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Okay, så jeg vil gå i detaljer

Jeg har peroxid 50 %, så da jeg lavede min første syntese, vandede jeg det ned til 36 %.
Men da jeg lavede 2. og 3. gangssyntese, glemte jeg det at vandre det ned til 36%, og jeg fik bedre resultater, jeg ved ikke hvordan med peroxid 50%

Så 4. gang igen går jeg med peroxid 50%, men denne gang krystalliserede det ikke

Dette er hvad jeg fulgte ->

Jeg tilsatte 150 ml 4 Methylpropiophenon i kolben og tilsatte derefter 120 ml Hbr 48%.
Og blandede det i 10 minutter

Derefter tog jeg 55 ml peroxid 50% og tilføjede i dråbetragt og tilføjede dråbevis langsomt langsomt, det var hvidt, da jeg tilføjede peroxid, blev det rødt orange, så blev det igen hvidt, jeg tilføjede, indtil det stoppede med at skifte farve, jeg brugte omkring 30-35 ml peroxid og temperaturen var mellem 40-50 for det meste under 45 (en ting mere, mit termometer rører ikke ved de flydende ting, det forbliver 2-3 tommer over opløsningen, den temperatur, jeg fortæller dig)

Efter tilsætning af peroxid blandede jeg det i 10 minutter mere og tilsatte derefter 370 ml vand (normalt okay okay koldt vand, ikke så kølet) efter dette trin krystalliserer det altid til en slags hvid gluie-ting, men denne gang gjorde det ikke der er noget i gluie-ting er i væske, men det er orange, så jeg lod blandingen være til side, det har været mere end 24 timer

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Så nu ved jeg ikke, om jeg skal tilsætte mere peroxid? Eller en fyr sagde, at jeg skulle justere ph-niveauet (jeg ved ikke, hvordan man gør det)? Og nogen fortalte mig også, at crystallizan ikke er nødvendigt, jeg kan også syntetisere med væske, men igen ved jeg ikke, hvordan man gør det, det ville være fantastisk, hvis du kunne hjælpe mig

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Når jeg begynder at tjene nogle penge, vil jeg bidrage med en donation som tak for at vedligeholde dette forum.

WillD

Expert
Reaction score
1,087
Det er ikke nødvendigt at tilsætte vand efter peroxid. Lad nu omrøringen stå, som du gjorde. Mål måske pH som skrevet ovenfor for at finde ud af, om det er nødvendigt at tilsætte endnu en HBr.

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
https:// bbgate.com/en-gb/threads/pr...ursor-for-mephedrone-two-different-ways.7042/

Jeg tilsatte vand, fordi det er nævnt i denne syntese, og det virkede de sidste 2 gange, ligesom efter tilsætning af vand plejede det at krystallisere på 10 minutter

View previous replies…

WillD

Expert
Reaction score
1,087
Hvis reaktionen ikke er gået i gang, skal du reducere koncentrationen af vand. Du skal prøve at blande længere, kan tilføje opvarmning op til 30 * C.

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Hvordan reducerer jeg vand fra opløsningen, fordi det allerede er blandet i den, der er lag tho i opløsningen, men jeg er ikke sikker på, hvilken jeg skal fjerne og hvordan, og hvis jeg tilføjer opvarmning, vil det så ikke brænde 2b4mp? Fordi jeg har hørt 2b4mp effekt stigning i varme

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Skal jeg fjerne hele det øverste lag? Lad det orange limstof blive i det

Attachments

• 7UwF5kC16y.mp4
    7.5 MB · Views: 0

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Tak, men jeg har allerede tilsat peroxid, skal jeg fjerne vandet og derefter tilsætte mere peroxid? Og omrører?

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Så nu tænder jeg bare for omrøreren og lader den stå? I hvor lang tid? Og hvilket ph-niveau har jeg brug for? Hvor meget hbr skal jeg tilsætte? Skal jeg også tænde for omrøreren med vand, fordi det allerede er i den, eller skal jeg prøve at filtrere vandet fra? Undskyld for mange spørgsmål, jeg er nybegynder i alt dette.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,012
Deals
1
Først og fremmest, er du sikker på, at du har brugt 4'-methylpropiophenon?
Der er en tydelig videovejledning. Bare gentag trin for trin.

View previous replies…

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Ja, det var 4 Methylpropiophenon, jeg lavede 2b4mp 3 gange med samme kemikalie, jeg ved ikke, hvad jeg gjorde forkert denne gang

Jeg fulgte denne metode

https:// bbgate.com/en-gb/threads/pr...ursor-for-mephedrone-two-different-ways.7042/

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Hvor længe skal jeg røre i det, når jeg har tilsat peroxid? Og det, jeg har nu, er det ubrugeligt? Skal jeg smide det væk? Jeg tror, det kan genvindes, men jeg ved ikke hvordan.

View previous replies…

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg smide det væk? Den væske, jeg har? @$!$?

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
1mjlQgtzDB

ifeelsorry

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Denne video og det trin, jeg fulgte, er det samme, men jeg tilsatte vand efter at have tilsat peroxid, og han omrørte det, indtil væsken blev til pulver og derefter tilsatte vand, så næste gang, hvor længe skal jeg omrøre det???