Question Looking for a vendor Uddrag 2C-B fra piller

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Hej med jer.

Jeg har købt en masse 2C-B-piller i løbet af de sidste par måneder og har fundet ud af, at jeg foretrækker at sniffe tingene. Knuste piller er forfærdelige.

Er der en måde, hvorpå jeg kan knuse dem og derefter udtrække kun 2C-B fra tabletten og kassere fyldstoffet fra tabletten?

Jeg har omkring 80 piller på 20 mg hver...

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jeg har læst, at en vask med isopropylalkohol vil gøre dette job meget godt. Har du nogen kommentarer til det?
Jeg har toluen til en proces, hvor jeg omdanner 5-MeO-DMT HCL til freebase - kan jeg bruge toluen i stedet for isopropylalkohol?

tajira

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
du vil miste en masse ting bro, en pille er som 10 til 15 mg 2cb

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Opløs i minimal mængde vand, filtrer fast affald, behandl med akv. opløsning af NaOH for at opnå 2-cb freebase, som du derefter ekstraherer og bobler tør hcl-gas eller vandig HCl efterfulgt af fjernelse af vand ved hjælp af varme.
Jeg har ikke gjort dette, men det er den måde, jeg ville gribe det an på, og måske kan en af vores eksperter give sit besyv med?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jeg er ligeglad - jeg vil hellere have et rent snif end en langvarig indtagelse. Jeg har et stort antal af disse ting, hvis de hver har 20 mg, så ville jeg have omkring 1,7 g - hvis jeg går derfra med 1 g rent, er jeg glad ...

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Det er korrekt. Som @tajira sagde, vil du miste meget under disse manipulationer.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Hvilken slags tab? 50% 80%?

Som sagt har jeg 80 piller i mit backup-lager, som jeg aldrig kommer til at få fat i. Hvis de indeholder 20 mg hver som annonceret, vil det betyde, at der er omkring 1,6 g 2C-B i dem.
Hvis jeg kan få ~1 g, vil jeg betragte det som en sejr.

Når jeg tænker på det udstyr, jeg har brug for, kan det være enklere for mig bare at købe ren 2C-B og sælge dem til venner som gaver. Suk - jeg ville ønske, jeg havde et laboratorium.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Okay - lad mig spørge på en anden måde. Hvis jeg knuser disse piller og opløser dem i vand og filtrerer det uopløselige fra - hvad er det så, der typisk falder ud? Mikrokrystallinsk cellulose? Talkum? Jeg ved ikke, hvilket bindemiddel der bruges i dem.
Og hvis jeg stopper der og bare fordamper vandet efter at have filtreret det faste affald, ville det være godt til mine formål, fordi jeg enten kunne insufflere det resterende stof eller give det via næsespray (nedbrydes 2C-B ligesom kokain i vand ved hjælp af en 0,9 % saltopløsning?)

Mit mål er at kunne sniffe dette molekyle uden alt det ekstra junk, der fylder i mine luftveje, så alt, hvad der er vandopløseligt, vil alligevel være lettere at håndtere.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Jeg ved det ikke med sikkerhed
Det tror jeg
Ja, saltform 2c-b er opløselig i vand

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Nedbrydes 2C-B i vand (ligesom kokain), dvs. kan det opbevares i vand i en næsespray i længere tid, end jeg kunne gøre med kokain (hvilket kun ser ud til at være et spørgsmål om timer ...)?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jeg har startet en simpel proces.
Jeg har taget 10 20 mg 2C-B'er og finknust dem og tilsat 50 ml destilleret vand.
Jeg har haft travlt med at sende det gennem en lille tragt og et kaffefilter (alt, hvad jeg har i øjeblikket), og mængden af snavs, der er blevet tilbage, er svimlende.

Jeg vil genudbløde resterne et par gange for at få 2C-B ud så meget som muligt (måske tre gange?
Og så bare lade det fordampe tørt over en periode.

Spørgsmål - hvis jeg efterlader det klarede destillat i den koniske kolbe, kan jeg så opvarme det for at fremskynde fordampningen og derefter, når det er afkølet, smide noget, der fordamper hurtigt som ether, isopropylalkohol eller toluen i for at opløse 2C-B, der har sat sig fast på indersiden af kolben og derefter hælde det i en flad skål til hurtig fordampning, eller er det en dum idé?

Attachments

• HGTohlJstn.jpeg
    HGTohlJstn.jpeg
    1.9 MB · Views: 168
  • o0AerUghNv.jpeg
    o0AerUghNv.jpeg
    3.1 MB · Views: 159

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Bare så du ved det - tørvægten af de knuste piller var 2,960 g. Jeg vil måle affaldet og produktet, når det hele er tørt, og min proces er afsluttet - det vil give os en meget grundlæggende indsigt i mulige tabsværdier. :)

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
det ville være nok
de opløser ikke 2c-b-salt, det er bedre at gøre det i en petriskål eller en simpel skål med bred overflade. og ja, du kan opvarme den en lille smule

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Tak - jeg har det på en rustfri stålbakke, der tørrer bag min brændeovn - det burde tørre natten over - jeg vil skrabe og måle resultatet i morgen.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Okay, jeg fremskyndede tørringsprocessen i ovnen, varmluftsovn, indstillet til under 100 grader C. (så ud til at være omkring 80).

Jeg står tilbage med 168 mg af en beskidt gul/hvid rest - lidt voksagtig i konsistensen.

Hvis dette var ren 2C-B, ville det betyde, at mit udbytte er 16,8 mg pr. tablet (annonceret til 20 mg), hvilket ville være et ret anstændigt udbytte på 84 %.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at dette ikke er ren 2C-B, så mit udbytte er helt sikkert lavere, men det er alligevel en sjov øvelse.
Da det er lidt voksagtigt, vil mit ønske om at insufflere dette ikke være så godt, så jeg vil opløse alle 168 mg i 5 ml 0,9% saltvand og placere det i en næsespray. Da det opløses uden problemer, burde det være en nem administrationsmetode.

Mine næsepumper giver mig 30 aktiveringer pr. 5 ml, så ved 168 mg vil dette give mig 5,6 mg af denne 2C-B-rest. 2 pumper burde være en meget anstændig dosis.

Det andet billede er efter tilsætning af 5 ml 0,9 % saltvand - vandet har fået en lidt off white mælkeagtig farve, og der flyder sediment i det. Det står i kontrast til det klare vand, der gik ind i fordampningsfasen.

Så enten var varmen for intens, og jeg kogte noget i ovnen, eller også har inddampnings-/tørringsprocessen rodet med nogle af de tilsætningsstoffer/bindemidler, der var opløselige i vand, og de er nu kommet ud, eller også var der noget i det, der ikke kunne lide saltopløsningen. Det klare vand var ganske vist over 100 ml, og denne saltopløsning er kun 5 ml, men selv under tørringen skiftede vandet ikke farve, så der er helt sikkert noget galt.

Jeg ofrer måske yderligere 10 piller på at prøve dette igen og ændre et par ting.

1. Teflonbakke til tørring
2. Opløs tabletterne efter knusning og lad dem bundfælde før filtrering, og stop før bundfaldet når frem til filteret.
3. Hver efterfølgende vask får lov til at bundfælde sig.
4. Brug mindre mængder vand (30 ml pr. vask, ikke 50 ml).
5. Tillad en langsommere naturlig fordampning (indtil jeg kan få fat i noget, der kan fremskynde den ...)

Nå, men det var dagens øvelse i filtrering og fordampning. :)

Attachments

• YsPaojmfFz.jpeg
    YsPaojmfFz.jpeg
    3 MB · Views: 160
  • 3KUQJRstfz.jpeg
    3KUQJRstfz.jpeg
    1.3 MB · Views: 164

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Du kan omkrystallisere dem eller udføre A/B-ekstraktion for at få ren 2C-B.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jeg er nysgerrig efter at vide, hvor meget der rent faktisk kom igennem processen. En dårlig gætteleg, da jeg ikke ved med sikkerhed, hvad der er kommet i...

Men efter en nat i saltvand kan man se, hvor meget sediment der er kommet med i denne fase (eller kommet ud på grund af saltvandet). Jeg vil filtrere det igen og stoppe på dette stadie og give det et forsøg senere.

Næste batch bliver bedre :)

Attachments

• tm9qyMxGDH.jpeg
    tm9qyMxGDH.jpeg
    3.1 MB · Views: 163

Cypherdelic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Det er ikke rart at sniffe det IMO, jeg foretrækker at tage det oralt.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Snifning har en kortere levetid og en højere biotilgængelighed (går jeg ud fra, da det gælder for mange andre molekyler), så det passer bedre til min livsstil.
Jeg kan ikke indtage et stof og droppe ud af mit liv i lange perioder, oftest kun om aftenen efter at have lagt børnene i seng - det giver mig et meget lille vindue med mulighed for at spille.
At have en skarp begyndelse, et hurtigt højdepunkt og derefter en afslappet afslutning, når jeg går i seng to timer senere, betyder, at jeg får en sjov aften, en god nats søvn og ikke sætter min livsstil på spil.

Hvis jeg kunne tage 2C-B efter hensigten, ville jeg tage det efter en MDMA-toppe. Eller efter en candy flip MDMA-peak. Disse ting tager mange timer, så jeg er nødt til at planlægge ikke at være hjemme, få babysittere osv. osv. - det er ikke let, så jeg vælger at arbejde inden for rammerne af min livsstil :)

Anyway - snorting er hårdt med 2C-B, og starten kan være ret hård. Ideen med næsespray fjerner sniffens hårdhed fuldstændigt, og hvis du spreder dine inhalationer med 5/10 minutter, blødgør det starten.

Undskyld, ikke en forelæsning, bare lidt kontekst :)