Question Escrow

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hej, jeg har fundet en forhandler uden for forummet, der tilbyder meget gode priser, er der mulighed for at bruge en escrow-service uden for forummet eller. For at finde

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
"Er det muligt at bruge en escrow-service uden for forummet eller. For at finde"?
Selvfølgelig har andre sider escrow-tjenester, eller du behøver ikke at tillade escrow, men du vil sandsynligvis ikke få mange salg. Når du først har oplevet escrow som køber, er der ingen vej tilbage til at håbe på, at folk ikke er svindlere eller tyveknægte. Så bliver man ofte snydt. Spærringen gør, at det hele flyder 🤧🥵🤡
Hvis du spørger, om du kan bruge en anden spærringsudbyder sammen med dette websted, kender jeg ikke svaret, men spærringssystemet her er det bedste, der findes.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Jeg forestiller mig, at du bliver nødt til at finde nogen, der tilbyder den type service, og som en hel del mennesker kan stå inde for, hvad angår tillid. Jeg har aldrig hørt om en sådan service, men jeg forestiller mig, at det ville være en god forretningsmulighed for en person, der er ærlig og tror på at levere en god og pålidelig service til handelsverdenen. Meget interessant tanke.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jeg har tidligere brugt Fair Trade Escrow med succes. Det fungerede ret glat

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Tak til alle, det er en skam, at der ikke findes sådan noget. Escrow-tjenesten i forummet er god, som den er. frit buchner Mit spørgsmål var relateret til dette, uden for forummet. Som jeg sagde, fandt jeg en forhandler, der virkelig tilbyder meget gode priser, men det gør mig meget mistænksom. Jeg bliver ved med at lede.

rosechem

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Deals
2
Har du hørt om Alibaba? Købs- og salgstransaktioner ligner også forummet Escrow 😃.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Ikke endnu, men tak for svaret.

Ved du tilfældigvis, om det også er muligt at bruge escrow med en unoteret forhandler på alibaba?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Kan man bruge kryptovaluta med alibaba