Question Dmt freebase

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Mimosa hostilis ekstraktion, efter at have fået skrabning fra naaptha ekstraktion, læg dmt skrabning i heptan (hvor muc?) og læg på magnetisk kogeplade omrører (50 ° C?), derefter trække op kalkun baster sat på pyrex sat i fryseren 12hrs. (så hvis ønsker freebase som slutprodukt ikke fumaerate, hvordan man ekstraherer dmt freebase fra Heptan? Vask kun i heptan 1 gang, eller 3 x som med naaptha?).
Tak skal du have!

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jeg vil anbefale Naaptha, hvilket grundlæggende betyder, at man opløser en mængde freebase DMT i en minimal mængde
Naaptha, efterfulgt af genvinding af DMT ved fryseudfældning. Nøglen til
oprensning er at bruge den mindste mængde Naaptha, der er nødvendig for at opløse DMT, hvilket er
typisk 30-40 ml pr. gram. Når du opløser DMT'en, vil du bemærke, at en uopløselig
farvet olie vil forblive i bunden. Det er den urenhed, du gerne vil fjerne. Naaptha opløser kun lidt eller intet af denne olie, og når du har udvundet DMT'en, vil du se, at den er betydeligt hvidere. Denne proces kan
gentages flere gange for at rense produktet yderligere.

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Mål den ønskede mængde freebase DMT, som du ønsker at omkrystallisere

1 gram bruges som eksempel, gang bare Naaptha med antallet af gram.
DMT'en anbringes i et glas eller en anden egnet beholder.
Mål nu den mængde Naaptha, der skal til for at opløse DMT'en.
Husk, 30-40 ml pr. 1 gram!
Hæld Naaptha i glasset med DMT, og sæt det i en skål med kogende vand.
Dette setup fungerer som et varmt vandbad Lad det stå et par minutter, og arbejd så DMT'en ind i Naaptha'en. Hvis vandet køler for meget af, skal du erstatte det med friskkogt vand og fortsætte. Gør dit bedste for at opløse så meget af DMT'en som muligt, og du vil bemærke en olieagtig urenhed i bunden af glasset, som ikke opløses Det er det, der skal fjernes for at rense produktet. Denne olieagtige urenhed er for det meste DMT-N-Oxid. Hæld KUN shellitten i en ny beholder Vær meget forsigtig med ikke at lade noget af den olieagtige urenhed komme over i den nye beholder, da det er præcis det, du prøver at fjerne!

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Dæk beholderen til, og lad den stå ved stuetemperatur i to til tre timer, sæt den derefter i køleskabet i et par timer og derefter i fryseren i +48 timer. Den langsomme afkøling af Naaptha vil resultere i en langsommere udfældning og dermed kombination af DMT. Dette hjælper yderligere med at producere et renere produkt. Efter 48 timer sættes beholderen på hovedet i 10 minutter for at fjerne så meget af Naaptha som muligt. Det omkrystalliserede produkt lufttørres derefter i 30 minutter og opsamles. Du vil bemærke et fald i vægten af DMT. Det skyldes, at noget er blevet fjernet. Jo mere urent DMT'et var, jo mindre vil det veje efter omkrystallisering. Held og lykke!

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Lige præcis. Q: Jeg har allerede heptan, vil lave naaptha-ekstraktion som beskrevet ovenfor først, har også allerede naaptha. Efter naaptha vil jeg gerne lave ekstraktion med heptan for maksimal renhed. Ved, hvordan man laver heptanekstraktion, men ved ikke, hvordan man får freebase dmt ud af heptan efter. Rådgiv venligst så hurtigt som muligt. Tak brødre

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
freebase DMT fremstilles i kaustisk soda-konvertering efter syrekogeprocessen. Er du bekendt med denne metode, eller har du brug for flere råd?

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Dmt-værkstedsopskriften, ikke? Gør det oprindeligt, planlægger at skifte til lignende metode mod har sendt her, men ønsker at gøre en anden oprensning med heptan, som beskrevet i værkstedet, medmindre alle synes helt unødvendige (?), Ønsker ikke at lave fumerate, bare rense produktet ved først naaptha trækker, derefter en heptan pull. Hvad tænker du? Hvis ja, har du brug for at vide, hvordan man ekstraherer dmt freebas3 fra heptanopløsning bagefter uden at gå videre med at gøre til fumerate? Og hvilken stigning i renhed skal jeg have efter naaptha? Efter heptan? Tak

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Jeg har brug for flere råd, det er første gang. Jeg tror, jeg har styr på det, men jeg trækker ikke heptan, forstået. Vær venlig at hjælpe. Tak for hjælpen