Question Lande med kodein i håndkøb?

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Titlen siger det hele. Jeg leder bare efter en generel liste over lande med otc codeine. Jeg vil snart emigrere, inden for de næste 5-10 år, og det vil være en god ting at have, men ikke hovedårsagen til, at jeg vil flytte, naturligvis.

Whatabeautifulife

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Du bør vente på Thailand, de planlægger enten at afkriminalisere eller legalisere opiumsvalmuer og svampe. Jeg ved ikke hvornår.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Sydafrika plejede at være en velkendt kilde til apoteker, man kunne bestille 2 eller 4 flasker af deres kodein-promethazin fra et onlineapotek, det ville bare være mindre flasker (som halve pints i stedet for pints). Jeg er ret sikker på, at apoteket gik offline for noget tid siden, de sendte til USA uden problemer, måske har du held med at finde et andet som det, jeg vil vædde på, at de også ville have kodein.

Frankrig plejede at være det samme. De plejede at sende Euophon (jeg tror, det var navnet på kodein-suspensionen) og Promethazine-sirup, maks. to flasker hver, alt sammen online, uden at stille spørgsmål. Det stoppede omkring 2018-2020, tror jeg, da de vedtog love omkring onlineapoteker (så vidt jeg husker), men så vidt jeg ved, er begge disse lægemidler stadig tilgængelige i håndkøb, men du skal måske spørge apoteket efter dem.

De fleste europæiske lande har kodein i håndkøb, bare med begrænsninger på, hvor meget du kan købe (du kan bare smugle det, som du ville gøre med pseudo-eph i USA).