Question Kontrollerede stoffer?

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Hej
Jeg vil gerne vide, om bestilling af ting som toluol, xylol eller syre er sikkert at købe via ebay eller Amazon, eller om det i sidste ende vil give mig problemer? Så er dette registreret, når det bliver købt sammen.

Eller er kun methylamin ect et kontrolleret stof, og det er muligt at bestille af et farmaceutisk firma, men de informerer myndighederne om det.

Hvad er let at bestille, og hvad skal kun bestilles anonymt som på dn markedsplads?

WillD

Expert
Reaction score
1,061
Under alle omstændigheder skal sådanne ting købes til en person, der aldrig vil være i laboratoriet. Efter et stykke tid tager du reagenserne fra denne person. Dette burde være tilstrækkelig genforsikring. Nogle virksomheder kan kræve dokumenter, selv for sådanne køb. Kontakt os, så hjælper vi dig med den nødvendige aftale.

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Thx, jeg troede ikke, at Amazon ville være et problem, men til dette vil jeg bruge gavekort og bestille det til en afhentningsstation.

Greeez

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
721
Amazon sælger ikke forbudte eller begrænsede stoffer, så du kan købe der under iagttagelse af visse hemmeligholdelsesforanstaltninger. Men husk altid, at der under navnene på kemikalier, som f.eks. konstruktionsacetone, sælges blandinger, der indeholder urenheder fra andre opløsningsmidler, herunder vand.

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Jeg ved, at 100 % kun er den tekniske Aceton, ikke den medicinske. Jeg bliver nødt til at tørre det for at få 100 % eller gå på apoteket.
Jeg var bare bekymret for at bestille toluen fra Amazon og 37% syre på ebay.
Jeg har aldrig haft problemer med at bestille acetone eller iso via Amazon.