- Language
- 🇧🇬
- Reaction score
- 68
Hej kære alle forskere, på grund af mephedronens ulovlighed i mit land besluttede jeg og lavede et meget lille parti mephedrone.hcl og opløste derefter i GAA-syre og forberedte en opløsning af 0.1 mol klor i vand med peroxid og NaCL, tilsat det til GAA mephedronopløsningen, farven ændres let til gul, efter 24/7 tilbagesvaling lavede jeg en A / B og til min lykkelige ende var det forberedte produkt meget anderledes end meph i effec, det gik meget behageligt og også brænde var meget hårdere end normalt, især efter IPA-rekrystazation, det har sikkert de egenskaber.
BioAssai :
20 mg - let stimulering ikke mch
80 mg - det var en dejlig aktiv dosis, hvorfra min kæreste ikke kunne stoppe med at tale
150mg - lykkelig som en joker, non stop nye tanker, kan stoppe med at tænke på om jeg skal kneppe den dumme pige eller ej gå i seng om morgenen.
BioAssai :
20 mg - let stimulering ikke mch
80 mg - det var en dejlig aktiv dosis, hvorfra min kæreste ikke kunne stoppe med at tale
150mg - lykkelig som en joker, non stop nye tanker, kan stoppe med at tænke på om jeg skal kneppe den dumme pige eller ej gå i seng om morgenen.