Jeg så på eBay en annonce for 2,5-dimethoxy-4-ethylthiobenzaldehyd (ingen case# , m.p 86-88C). Hvad kan dette bruges til som forløber for et "godt" produkt?
Enhver hjælp og vejledning er værdsat.
Find mange gode nye og brugte muligheder og få de bedste tilbud på 2,5-dimethoxy-4-ethylthiobenzaldehyd min 97% 5 gram til de bedste onlinepriser på eBay! Gratis forsendelse for mange produkter!
Hvis jeg forstår det rigtigt, kan den så bruges som forløber for alle produkter i DOx-familien? Hvis ikke alle, hvilke?
Hvor kan jeg finde de næste trin og en detaljeret procedure for syntetisering, hvis det er muligt, uden avanceret laboratorieudstyr?
Tak for enhver hjælp
Hvad mener du med "avanceret laboratorieudstyr"? Simple kolber og kondensatorer? Se her på DOx phenethylamineserien (DOB, DOM, DOI, DOC) synteser
Proceduren er den samme som for DOM.
Jeg har allerede fortalt dig, at du kan producere DOET fra 2,5-dimethoxy-4-ethylthiobenzaldehyd
Jeg så det, det var meget informativt, tak for det."Advance" er i mit tilfælde en roterende fordamper eller reaktor. Jeg ejer bare ikke en. Grundlæggende ting som kolber, kondensatorer eller destillationskolonner har jeg.
Jeg spørger for at udforske mulighederne