J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 Feb 21, 2024 #1 Er der nogen, der tidligere har bestilt 2-Bromovalerophenone fra kinesiske leverandører på forummet, og som kan give deres mening til kende?
Er der nogen, der tidligere har bestilt 2-Bromovalerophenone fra kinesiske leverandører på forummet, og som kan give deres mening til kende?
Osmosis Vanderwaal Moderator in US section Resident Joined Jan 15, 2023 Messages 1,601 Solutions 4 Reaction score 1,107 Points 113 Deals 1 21 Feb #2 Har du prøvet det? De har tidligere solgt det her, men på det seneste har de fortalt mig/fortalt andre, at der er en MOQ på 25 kg i USA. Vi bliver nødt til at lave en Groupon eller noget. J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 By Johnny536 21 Feb #3 Ja, jeg bestilte fra to forskellige leverandører og modtog efter min mening et forskelligt produkt. Jeg prøver at finde ud af Upvote 0 Downvote
Har du prøvet det? De har tidligere solgt det her, men på det seneste har de fortalt mig/fortalt andre, at der er en MOQ på 25 kg i USA. Vi bliver nødt til at lave en Groupon eller noget.
J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 By Johnny536 21 Feb #3 Ja, jeg bestilte fra to forskellige leverandører og modtog efter min mening et forskelligt produkt. Jeg prøver at finde ud af
Ja, jeg bestilte fra to forskellige leverandører og modtog efter min mening et forskelligt produkt. Jeg prøver at finde ud af
J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 21 Feb #4 Ja, jeg bestilte fra to forskellige leverandører og modtog efter min mening et forskelligt produkt. Jeg prøver at finde ud af Upvote 0 Downvote
Ja, jeg bestilte fra to forskellige leverandører og modtog efter min mening et forskelligt produkt. Jeg prøver at finde ud af