Hvis du har mulighed for at have surrogater på plads, er det bedst at gå via Kina. få maskinen delt op i 2/3 dele. TDP'er er ret nemme at samle, og det ville være mere diskret. LFA arbejder sammen med politiet, og en af mine nære venner havde en episode med dette firma for et par år siden, hvor de købte 100 kg hvid firmapress (deres eget mærke pillebinder/fyldstof) hver uge eller deromkring og rapporterede det til myndighederne. De skal rapportere mistænkelig aktivitet, og jeg føler også, at deres support efter pleje er ikke-eksisterende fra min egen erfaring, næsten som om du købte direkte fra Taiwan eller Kina. du kan få den samme maskine til en brøkdel af prisen, hvis du bestilte direkte fra producenterne
hvis du lægger flere planer på plads for sikker levering fra kilden, tror jeg, du vil have mindre at bekymre dig om LE i fremtiden end at gå via LFA eller en anden britisk sælger med banker og leveringsoplysninger, der alle er gemt på deres computere klar til at aflevere ved et indfald den gamle regning kommer bankende.