Question Bedste aften-buzz

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Jeg har tænkt over det i et stykke tid, og så indså jeg, at dette nok er det perfekte forum at spørge i.

Jeg spekulerer på, hvad jeg skal tage for at få en behagelig, glat aftenrus? Jeg kan ikke tåle cannabis. Jeg har aldrig haft et godt forhold til det, og det går helt tilbage til junior high. Jeg ved ikke, om det er muligt, men jeg tror, jeg er allergisk over for pot.
Min ideelle aftenhjælper ville være noget i denne stil:
  • Vil tage det, når jeg kommer hjem, og have en effekt, der varer i ca. 4 timer.
  • Har en behagelig let til medium følelse af eufori
  • Har en let MDMA "elsker alle"-effekt, men ikke alt for meget
  • Får mig til at føle mig afslappet og stressfri, men ikke søvnig eller døsig
  • Ingen problemer med koordination eller tale. Vil gerne kunne hænge ud og tale med folk, uden at de ved, at jeg er på noget.
  • Giver mig ikke søvnproblemer
  • Ingen slemme tømmermænd
Jeg er ret godt bekendt med stimulanser, men ikke så meget med andre ting. Så findes denne baby???

Jeg leder bare efter noget, der kan tage toppen af det hele, når jeg kommer hjem. En god summen, føle mig lidt euforisk og minde mig om, at alt nok skal gå. 😏 Okay, okay, okay...

Jeg glæder mig virkelig til at høre, hvad folk foreslår. Jeg får kuldegysninger bare af at tænke på det!

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Det kommer an på, hvad du henviser til. Jeg har taget lovligt ordineret Gabapentin og Lyrica, men det er sandsynligvis ikke det, du taler om.

Jeg kan huske, at Lyrica bare var okay, og Gabapentin gjorde aldrig noget for mig. Men jeg læste forleden, at hvis man fordeler sine doser, er det mere effektivt. I stedet for at tage 1200 mg på én gang, anbefalede de at spise noget fedt (som bacon) og derefter tage 600 mg. Vent en time og tag 300 mg, vent endnu en time og tag den sidste kapsel på 300 mg.