- Reaction score
- 1
Du skal fjerne java, for at vi kan tage dit .onion-websted alvorligt. Hvis du vil have flere til at deltage i dit websted, hvis du vil have uendelige mængder af information delt, er det tid til at skide på java. Seriøst, er der noget galt med dig, eller er du en retshåndhævende myndighed? Et websted som dette skal køre på fuld sikker tor-browsersikkerhed indstillet til fuld, hvis du forventer en dejlig stor strøm af information og brugernavne fra de erfarne. Indtil da anbefaler alle, der bruger dette websted....Jeg råder dig til at holde dig væk fra det. For så vidt angår denne leverandør "constantylous" eller noget i den retning, har jeg kun set denne leverandør nævnt på dette websted. Fjern clearnet-webstedet og gå kun til .onion. Det er min anbefaling, jeg tror, du vil få mere succes med at få dette forum til at vokse.
Hvis du skaber tillid og en sikker platform for samfundsdiskussioner, vil du få folk til at tilbyde at gøre dig tjenester. Prøv det og se, hvad du ender med at få af "følgere".
Hvis du skaber tillid og en sikker platform for samfundsdiskussioner, vil du få folk til at tilbyde at gøre dig tjenester. Prøv det og se, hvad du ender med at få af "følgere".
Last edited: