Undskyld, ja, jeg mente den oprindelige tryptamin, jeg endte faktisk med at få ret gode resultater ved at bruge ethylacetat til at re-x fra....det gik fra en lille uigennemsigtig/tan/gul lille krystal til en større gennemskinnelig 'sukkeragtig' udseende krystal.....og hvorfor? Bare for at sikre renhed, før jeg foretager diethyleringen, da jeg, når jeg har prøvet dimethyleringen indtil nu, har haft ret dårlige udbytter Og jeg prøver at finde ud af, hvor jeg kan forbedre min generelle praksis med at lave kemi. Jeg besluttede at antage, at de fleste ting har en lille urenhed i sig og derfor lave en simpel re-x først for at se, hvad der er hvad.... Jeg mener, det kan da ikke gøre noget dårligt ...
Jeg sagde heller ikke, at jeg vil re-x'e det hele på én gang - det er den slags ting, der kan gøres, når jeg bruger det, aftenen før jeg laver en reaktion eller dagen før og får det til at tørre i ekssikkatoren over natten ...
Det er ikke SUPER beskidte ting, som jeg selv har decarboxyleret fra tryptofan eller noget. Det er noget, jeg har købt i Kina, men jeg ville gerne se, hvor klar og stor en krystal jeg kunne lave af det.
Nej, jeg tænkte bare, at det var en god idé at indarbejde det i min generelle teknik....
Når vi taler om at destillere ting uden at ødelægge det, har jeg lige købt et kortvejsdestillationshoved ... det var billigt tho, købte det på grund af det, ikke for noget bestemt.
Jeg har en masse tryptamin, fordi jeg arbejder mig gennem så mange forskellige aldehyder og efterfølgende reduktioner som muligt, og jeg sælger ikke noget. Jeg har lavet MASSER af n,n-DMT i mit liv, men meget få andre tryptaminer, og derfor laver jeg kun små reaktioner ad gangen - simpelthen for at prøve disse forbindelser.
Det er rart at vide, at jeg kan omdanne det til enhver grundlæggende tryptamin, jeg ønsker, så længe jeg kan få det rigtige aldehyd. Det synes jeg er sejt...
Jeg har også 500 g 3,4,5-trimethoxybenzaldehyd - hvorfor? Fordi jeg aldrig har prøvet meskalin eller TMA.
Kommer jeg til at lave noget i nærheden af 250 g af hver? Bestemt ikke på én gang, men i hele min levetid? ... sandsynligvis lol
Det er også svært at købe fra Kina, medmindre du køber enten 500 g eller 1000 g, fordi de sælger enorme mængder.
Faktisk var det eneste reagens, jeg har set solgt i mindre mængder, 2,5-DMOBA, som jeg fik 50 g af, men det var nok ikke meningen, at han skulle sælge det til mig lol Jeg omkrystalliserede det også....hvorfor? Sorte eller grå markedskilder...