Question Anonym pakkeforsendelse

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Hvad er den mest anonyme måde for mig at sende en pakke på i USA eller Europa med en sporet tjeneste som USPS priority eller Deutsche post tracked i Europa?

Jeg ser mange nyheder om, at disse leverandører bliver arresteret som følge af, at posten spores tilbage til dem, hvilket vil føre til, at vi til sidst bliver taget på fersk gerning. Hvordan kan jeg gøre det?

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
62
Jeg har læst den slags spørgsmål før
Tjek linket til spørgsmålet, måske finder du en løsning på dit problem.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
En anden bemærkning. Start en konto hos usps online med et falsk eller lånt navn. Få et forudbetalt visum med kontanter hos Walmart, og indlæs det via kontanter hos kundeservice for at købe din porto. Når du køber din porto, skal du bare indtaste vægt og adresse, og så laver den en label. Køb dine labels, mens du er på det offentlige wifi hos Kroger eller på biblioteket. Efter købet sætter du din printer op (på din bærbare eller telefon) til at udskrive til pdf, downloader pdf'en med etiketterne, går hjem og udskriver dem uden wifi på din printer. Det bedste er nok at købe en ny printer til 40 dollars og aldrig forbinde den til wifi. Lad være med at registrere den. Lad være med at downloade labels til dit hjemmenetværk. Brug ikke dit betalingskort til at købe dem. Lad være med at tage dem med på posthuset. Læg dem i kassen udenfor. Tænk grundigt over, hvordan du undgår identifikation