Hey guys, How to purify amphetamine powder? is it same to purify MDMA crystals?
coke199 Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined May 28, 2022 Messages 31 Reaction score 16 Points 8 Oct 5, 2024 #1 Hej med jer, Hvordan renser man amfetaminpulver? Er det det samme som at rense MDMA-krystaller?
skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 05 Oct #2 Opløs i en lille mængde varm IPA, sæt i køleskabet til afkøling, filtrer og opsaml. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #3 Jeg laver endnu en oprensning, men lærer hele tiden. så et spørgsmål, med hvilke salte fungerer ipa-omkrystallisering? sandsynligvis ikke med hcl? skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Jeg gør det med sulfat-amfetamin-salt. Jeg har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Der er en video om oprensning af meth hcl på hjemmesiden. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Jeg har positive erfaringer med MDMA hcl og Meth hcl i IPA. Men jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre med amph hcl.
Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #3 Jeg laver endnu en oprensning, men lærer hele tiden. så et spørgsmål, med hvilke salte fungerer ipa-omkrystallisering? sandsynligvis ikke med hcl? skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Jeg gør det med sulfat-amfetamin-salt. Jeg har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Der er en video om oprensning af meth hcl på hjemmesiden. Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Jeg har positive erfaringer med MDMA hcl og Meth hcl i IPA. Men jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre med amph hcl.
Jeg laver endnu en oprensning, men lærer hele tiden. så et spørgsmål, med hvilke salte fungerer ipa-omkrystallisering? sandsynligvis ikke med hcl?
skanderbeg Buying through escrow New seller Language 🇬🇧 Joined Oct 14, 2022 Messages 82 Reaction score 38 Points 18 By skanderbeg 17 Oct #4 Jeg gør det med sulfat-amfetamin-salt. Jeg har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Der er en video om oprensning af meth hcl på hjemmesiden.
Jeg gør det med sulfat-amfetamin-salt. Jeg har aldrig gjort det med MDMA eller Meth. Der er en video om oprensning af meth hcl på hjemmesiden.
Pororo See my products Seller Language 🇺🇸 Joined Jan 23, 2024 Messages 110 Reaction score 46 Points 28 Deals 12 By Pororo 17 Oct #5 Jeg har positive erfaringer med MDMA hcl og Meth hcl i IPA. Men jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre med amph hcl.
Jeg har positive erfaringer med MDMA hcl og Meth hcl i IPA. Men jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre med amph hcl.