Question Om 4MMC og 3MMC

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
16
Points
8
Han er et menneske,

Jeg har talt et stykke tid med nogle mennesker på et lægemiddelforum om 4MMC. De har talt om priser, og hvor meget de kunne lide 4MMC, men det er ikke til at finde i deres region.
Mit spørgsmål er nu; med syntesen på dette forum, der bruges til at fremstille mephedron (4MMC, MMCAT, MIAUW, DRONE), laver du den oldschool mephedron, der blev lavet i 2012, eller er dette en anden variant. Jeg spørger om dette, fordi de gerne vil have, at 4MMC fra dengang findes på markedet, men det findes ikke. Folk, der siger, at de sælger 4MMC, sælger dybest set 3MMC.

Hvorfor er det sådan? Da både 4MMC og 3MMC er forbudt, men hvorfor er kun 1 af dem virkelig på markedet og ikke begge. Jeg kender forskellen i eufori, men der er ikke meget forskel i syntese, eller tager jeg fejl? Så hvad er årsagen til dette.

Vil nogen informere mig mere om dette?

Tak for hjælpen
 

fuckypu

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 26, 2022
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
Der er ingen tvivl om, at ordet i retten er vigtigere end beviserne i sagen.
til lægemiddelproduktion har du fra 3 år minimum max 15 år
 

Khaafii

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
37
Reaction score
16
Points
8
Hvad fanden er det, du siger? Hvad er det for et filmsprog, du taler? Det er ikke i nærheden af det svar/den information, jeg leder efter. Enhver, der producerer stoffer, behøver ikke at blive mindet om de fængselsstraffe, de kan få. Jeg tror, du er på det forkerte forum.
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
Der findes ikke noget "oldschool" 4-mmc. Molekylet er det samme, blot før forbuddet blev det fremstillet af rigtige kemikere, der havde standarder og etnicitet. Efter forbuddet overtog organiseret kriminalitet fremstillingsdelen, og alt, hvad de er ude efter, er profit, og derfor findes der gammel og ny meph.
 

Chenzen

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 4, 2022
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Kineserne vidste i begyndelsen ikke, om deres produkt havde nogen effekt, det var ofte forurenet med methylamin og andre forurenende stoffer nu kan du få et rent produkt og selv sørge for kvaliteten store organiserede grupper er ligeglade, og pengene tæller
 
Top