- Reaction score
- 2
Hej. Når du udfører syntesen i benzen / toluen / xylen / DCM, er det tilstrækkeligt at opløse BK4 i det nævnte opløsningsmiddel, tilsætte methylamin 40% i vand og derefter opvarme sammen med maksimal kraftig omrøring i 3 timer ved 60 grader C? (2 timer og 40 grader for DCM).
Til sidst adskilles det vandige lag fra det organiske lag. Skyl det organiske et par gange med vand, og du kan komme ned til forsuring?
Er dette processen, eller har jeg overset noget?
Forresten, for ikke at starte et andet emne, spørgsmål nr. 2.
Hvad er startproportionerne af reagenserne (temperatur og reaktionstid ovenfor), hvor mange L opløsningsmiddel og hvor mange L m40 pr. 1 kg BK4 for at være optimal?
Spørgsmål 3. Kan jeg bruge IPA eller ethylacetat i stedet for acetone efter at have vasket den organiske fase i stedet for at tilføje et lige stort volumen acetone og derefter fortætte med koncentreret saltsyre 35-37% i vand til pH 5,5-6?
Tak for din tid og værdifulde råd
Til sidst adskilles det vandige lag fra det organiske lag. Skyl det organiske et par gange med vand, og du kan komme ned til forsuring?
Er dette processen, eller har jeg overset noget?
Forresten, for ikke at starte et andet emne, spørgsmål nr. 2.
Hvad er startproportionerne af reagenserne (temperatur og reaktionstid ovenfor), hvor mange L opløsningsmiddel og hvor mange L m40 pr. 1 kg BK4 for at være optimal?
Spørgsmål 3. Kan jeg bruge IPA eller ethylacetat i stedet for acetone efter at have vasket den organiske fase i stedet for at tilføje et lige stort volumen acetone og derefter fortætte med koncentreret saltsyre 35-37% i vand til pH 5,5-6?
Tak for din tid og værdifulde råd