Question 55 Gallon Drum Write Ups?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Jeg ved godt, at dette sted er gearet til at sælge kemikalier og udstyr, men jeg tror, det ville være meget produktivt, hvis nogle medlemmer her med erfaring i stor skala gav os nogle beskrivelser af, hvordan man udfører visse reaktioner i stor skala i 55 gallon tromler.

Jeg ved med sikkerhed, at laboratorier i stor skala bruger ting som 55 gallon tromler, varmekapper til de nævnte tromler, omrøringsanordninger til disse tromler, og helt ærligt er det ret almindeligt, især for store producenter, der bruger gaffeltrucks til at transportere tønder med kemikalier hele dagen.

Jeg siger bare, at når man giver folk en billigere og mere diskret måde at syntetisere ting på, betyder det, at de kan producere mere og holde sig i gang længere, hvilket betyder flere penge til sælgerne af kemikalier og udstyr.

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
41
Deals
3
Det er jeg enig i.
Det er dyrt at gøre klar til produktion i stor skala, og chancen for, at nogen har penge til en 50 eller 100 liters reaktionsbeholder, er ikke realistisk. ikke i første omgang. Jeg ser deres værdi og godkender helhjertet at få en eller endda en på 100l og en på 5l.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Det afhænger af, hvad du vil lave. Amfetamin kan fremstilles i tanke af rustfrit stål på 1000-2500 liter. Lavet fra bunden, eller gamle produktionstanke, mælketanke osv...

200L tromler eller 1000L ibc-tanke til nabh4-reaktion for at producere mdma

200L tromler til at producere 10L meth-olie på 30 minutter med al / Hg

og jeg kan fortsætte ...

Grunden til, at folk ikke skriver om det her, er, at det er forsøg og fejl. Mens du tester, betaler du en masse "læringspenge" på fejl. Hvorfor give folk dine stoffer gratis, når du har ødelagt produkter til en værdi af 100.000 for at opfinde en god opskrift.

For eksempel 4mmc, 1 kg skala er let, 50 kg skala er et helvede.

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
41
Deals
3
Ja, det giver mening. Det ville være ret intense 30 minutter. Er der ikke et problem med, at varmen ødelægger aminen? Ved 100 grams batcher blev det ret varmt.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Ja, varme er et stort problem

Solution