Question Způsoby redukce dusičnanu sodného na dusitany

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Nedávno jsem se jako laik zabýval teorií o možnostech syntézy amfetaminu v konkrétních oblastech EU a snažil se vyhnout nelegálním činidlům.
Což by v tomto případě byla kyselina sírová, kterou lze koupit v nižších procentech, ale získat koncentrovanou,
dusičnan rtuťnatý (ii), který lze vyrobit oddělenou destilací včetně kyseliny sírové z dřívějška, a rtuť, která se dá snadno sehnat.

Nyní je jediným viníkem nitroethan pro P2NP, pro který by tento jedinec mohl případně získat vše kromě dusitanu sodného.
Mezitím je dusičnan volně dostupný a vyhledal jsem různé způsoby redukcí na dusitan. Žádný z nich se však nezdá být příliš jasný nebo konzistentní a výsledné čistoty se zdají být podřadné, ani si nejsem jistý, zda je vysoká čistota vůbec potřeba.

Zajímalo by mě, jestli má někdo zkušenosti konkrétně s tímto? Znovu chci zmínit, že toto vše je pro mě zatím teorie a v žádném případě se neblíží žádné přípravě, je velmi pravděpodobné, že v mém chápání mohou být ještě další nedostatky, předpokládám, že bych si rád vše ujasnil z hlediska legální dostupnosti a postupu. Zatím nejvíce informací jsem získal odsud, takže už teď jsem vděčný, i když se tu trochu dostávám do slepé uličky.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
To je dětinské, čas je nejcennější, je třeba začít co nejblíže hotovému výrobku, nebo vyrábět něco s chemikáliemi, které jsou snáze k sehnání, redukce dusičnanu je ztráta času.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Je dusitan dostupný v nízkých koncentracích z vytvrzovacích solí?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ano, ale nejvyšší množství je 1 %, přičemž zbytek tvoří kuchyňská sůl.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
1 % to je drsné!

Je tam několik reakcí, teplo a olovo (fuj).

Také jsem slyšel, že teplo a síra budou fungovat. Každopádně jsou to chaotické reakce.