Question Jak řezat čistý amfetamin?

Wendy

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Zkoušel jsem prodávat čistý síran. Jen abych zjistil, že průměrná čistota je 13 % a lidé by překročili 500 mg a skončili na jednotce intenzivní péče. Dokonce obviňovali lék.

Byl by kofein dobrý na snížení řekněme na 40 %, nebo by nějaký neutrální řezací prostředek odvedl lepší práci?

Tím se aktivně prosazuje mise BB. Jde o to, aby bylo více čistých drog. Kdyby to byl heroin, lidi by padali jako mouchy. Musí se to snížit, ale pořád to musí být to nejlepší na ulicích.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Nevím, jestli ta směs může udělat dobře tělu, nebude to dobré pro srdce, než to říznout nějakou pomocnou látkou z nějakého léku, který tělu neškodí a nemá na tělo žádné účinky. ale nejsem odborník, mluvím z neznalosti
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Jsme kategoricky proti jakémukoli krácení výrobků vzhledem k tomu, že může mít negativní vliv na zdraví a je nespravedlivé. Pokud chcete své zákazníky varovat, můžete jim sdělit správné dávkování.
 
View previous replies…

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Ale pokud uživatel nedůvěřuje prodejci a vezme si 100 mg nebo 200 mg v domnění, že rychlost je snížena? bro zemře
 

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Naprosto s vámi souhlasím, přesto existují někteří zákazníci, kteří na to neslyší, i když jste je varovali před riziky vysoké čistoty a "neznámých střihů z ulice" dalšími riziky. zbytek lidí.