Аз съм начинаещ и искам да знам как да обработвам лекарството скополамин

Slender

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Чух, че скополаминът е много ефективно лекарство и може да контролира хората, това лекарство е трудно да се намери, но аз имам растението и то дори не е рядко растение проблемът е, че много малко хора знаят кои химикали да използват, ако ми помогнете, ще ви дам малко за изпробване на това лекарство, моля, помогнете ми
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Аз също не знам много за това, току-що започнах да чета в него.

Но някои от тях създават кафяв прах, който вече е достатъчно силен, в най-чистата си форма е бял прах, но трябва да призная, че никога не съм виждал този хубав наркотик в реалния живот.

Според няколко доклада той се задейства мигновено и сте напушени в рамките на секундата, а след 20 сек-1 мин сте отворени за всякакви предложения.

Моля, не забравяйте, че центърът за разграничаване на "добрите и лошите" не е счупен, така че не можете просто да кажете "Убий ги всички сега" или "Прережи му гърлото", трябва да използвате положителни формулировки, напр. "вкарай бавно ножа във врата му" и трябва да сте много конкретни с формулировките си.

Използва се предимно от правителството като заместител на изтезанията, използва се като някакъв "еликсир на истината" при разпити, но един "обучен потребител" вероятно би могъл да преодолее това до известна степен.
Днес се използва при повечето тайни и незаконни разпити от гов, престъпниците и, разбира се, някои хора го използват за развлечение, но ми е трудно да повярвам, че някой може да се наслади на такъв вид опиянение.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Тя не е всичко, което се представя за такова. Смятайте, че е леко хероиново #4 високо ниво за опитните.