Question Den nya konversationsmappen suger, eller hur?

DeltaBoy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
10
killar, den nya konversationsmappen är suger. full av buggar och du kan inte ens se (innan du klickar på en specifik konversation) med vem konversationen gjordes. :(

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,789
Deals
666
Vad är det som är fel? Beskriv problemen i detalj.
Du kan också alltid gå tillbaka till den gamla versionen.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Det största problemet är skrivningen. Som jag förstår uppdaterar "meddelandeinmatningsformuläret" innehållet varje 10+/- sek. Om det skrivna meddelandet inte har skickats inom denna tidslucka försvinner det. Jag måste skriva från början(((

Det här är vad jag ser.

View previous replies…

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,789
Deals
666
Tack så mycket! Vi ska fixa det nu. Du är välkommen att lägga upp alla buggar du hittar här. Vi kommer att åtgärda dem så snabbt som möjligt.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
ytterligare två buggar till dig.
1. liknande med det jag skrev tidigare. jag skriver ett meddelande, om det under denna tid kommer ett meddelande från motsatt sida, uppdateras formuläret och allt jag skrev försvinner.
2. försök att redigera meddelandet som du har skickat. du kommer att se problemet

DeltaBoy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
10
I varje "konversation" kan du inte se vem konversationen är med, åtminstone inte förrän du klickar på den. Det skapar en enda röra.

DeltaBoy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
10
Dessutom tycker jag inte om att Escrow-konversationerna blandas ihop med de vanliga konversationerna. Jag tycker att det är bättre att hålla det separat som det var tidigare.
Och i allmänhet verkar det som om "privata meddelanden" har blivit "privat chatt". Jag tror att om det är möjligt att separera - att ha privata meddelanden som standard, och som ett tillägg, om du vill starta en chatt med en användare, så kommer det att vara möjligt att göra det separat.