- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 35
Jeg fulgte videoen og læste hele instruktionen, da jeg nåede til det punkt, hvor jeg indsatte kviksølvnitratopløsning, 5 ml (fra 2 g Hg + 15 ml salpetersyre 68%), derefter 1 liter koldt vand, fik jeg derefter resultatet som videoen, overskyet gråt vand og noget aluminiumsfolie skyllet op, som videoen og instruktionen nævnte, anbefales det at tilføje mere vand efter første afløb og at gentage afløbsprocessen, så jeg tilføjede yderligere 1 liter koldt vand.
Uventet problem:
1. Den bliver grumset grå igen og ser tykkere ud end i begyndelsen.
2. så begyndte den at lave større bobler
3. Den har mere varme, nu hvor jeg prøver at røre ved den, så jeg hælder den ud igen og tilsætter den tredje 1 liter koldt vand.
4. 3 minutter efter at jeg har hældt alt det uklare grå vand ud, reagerer aluminiumsfolien selv og producerer røg, der dækker hele laboratoriet, kolben er så kold, og der er vanddråber på kolbens overflade.
skal jeg hælde P2NP-opløsning direkte efter det første uklare grå vandafløb? fordi den senere reaktion ser ud som reaktionerne ved tilsætning af P2NP i videoen
Uventet problem:
1. Den bliver grumset grå igen og ser tykkere ud end i begyndelsen.
2. så begyndte den at lave større bobler
3. Den har mere varme, nu hvor jeg prøver at røre ved den, så jeg hælder den ud igen og tilsætter den tredje 1 liter koldt vand.
4. 3 minutter efter at jeg har hældt alt det uklare grå vand ud, reagerer aluminiumsfolien selv og producerer røg, der dækker hele laboratoriet, kolben er så kold, og der er vanddråber på kolbens overflade.
skal jeg hælde P2NP-opløsning direkte efter det første uklare grå vandafløb? fordi den senere reaktion ser ud som reaktionerne ved tilsætning af P2NP i videoen