Question 4mmc problemer hjælp

enriqe1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej med dig.
Jeg gør alt i henhold til filmen.
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/media/mephedrone-hydrobromide-synthesis.57/

Efter adskillelse dræner jeg olien fra det øverste lag i et koldt bægerglas, tilsæt derefter 500 ml frossen acetone, og farven begynder at skifte til rød og mere og mere blodig. Ph på dette tidspunkt er omkring 8.
Efter gradvis tilsætning af brintoverilte 48 % begynder eliksiren at skifte til en mørk farve, og efter tilsætning af yderligere dråber og opnåelse af en PH mellem 4-5 bliver farven let rødbrun. Der er ingen udfældningsreaktion af mephedronsalte fra opløsningen overhovedet. Opløsningen er stadig flydende. Hvad kan dette skyldes?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
For meget forsuring. Når opløsningen blev klar efter at have været uigennemsigtig, betyder det, at du sandsynligvis har forsuret for meget, det kan også skyldes vand i freebasen, så glem ikke at tørre din freebase med vandfri MgSO4.

enriqe1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Og hvordan skal jeg tørre det med MgSO4?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
Tilsæt anhydrisk MgSO4 til den frie base efter separation. Og filtrer den før forsuring. Forsur heller ikke til en pH-værdi under 5. Jeg synes, det er for surt at sigte efter 5,5-6.

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
***Rettelse: Du må ikke syrne til en pH-værdi under 5. Jeg tror, det er godt at sigte efter en pH-værdi på 5,5-6. ***

enriqe1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
ok, tak for det gode råd, men fortæl mig, min ven, hvor meget mgSo4 tilsætter du, og hvordan filtrerer du det?

videoen nævner pH 4-5, men du kan endda se, at lakmuspapiret i videoen er farvet lysegult, og som du nævner, tror jeg, det var omkring 5-6.

Endnu et spørgsmål: Hvor længe skal disse lag være adskilt? Skal jeg lade dem stå i et par timer for at adskille dem ordentligt?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
Det er ligegyldigt, hvor meget anhydrisk MgSO4 du tilsætter, men som tommelfingerregel skal du tilsætte nogle stykker, og hvis de begynder at klæbe sammen og begynder at klæbe til kolben, skal du tilsætte mere. Med hensyn til adskillelsen af lagene skal du vente, indtil du tydeligt kan se forskellen mellem de to, hvilket normalt er et spørgsmål om sekunder, højst minutter.